Regulamin obiektu „TURKUS”
- Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierane są w dniu przyjazdu, najpóźniej w dniu następnym do godziny 12- stej.
- Niezwłocznie po przyjeździe klienci zobowiązani są dokonać meldunku.
- Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
- Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 14- stej, kończy o 10-tej.
- Samochody należy parkować w wyznaczonych miejscach, parking jest bezpłatny, niestrzeżony.
- W naszym domu gościnnym nie akceptujemy zwierząt.
- Cisza nocna obowiązuje od godziny 23- ciej do 6- stej rano.
- Każdy z Państwa otrzymuje wraz z kluczami od pokoju również klucz od drzwi wejściowych do domu. Prosimy o zamykanie drzwi wejściowych po powrocie do obiektu podczas trwającej ciszy nocnej.
- Z aneksu kuchennego wolno korzystać do godziny 22- giej.
W obiekcie zabronione jest:
- Ewidentne zakłócanie spokoju, np. odtwarzanie głośnej muzyki.
- Zapraszanie i przyjmowanie gości, niebędących klientami domu gościnnego „Turkus”.
- Zachowanie wczasowiczów nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości.
- Palenie tytoniu na terenie całego obiektu.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
- Będącym po wyraźnym wpływem alkoholu, lub środków odurzających.
- Zachowującym się agresywnie
Osoby naruszające zasady regulaminu zobowiązane są do opuszczenia obiektu bez zwrotu kosztów.
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych ( również zagubienie kluczy).
Ze względu na wymagania ochrony p/pożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa, w pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek elektrycznych, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń komputerowych.
Wpłacona zaliczka zwracana jest w całości, gdy nie dojdzie do realizacji pobytu z winy właściciela obiektu.
W przypadku jakichkolwiek reklamacji, zastrzeżeń, prosimy zgłaszać je podczas pobytu, nie przy wykwaterowaniu, gdyż tylko wtedy będziemy mogli dołożyć wszelkich starań, celem ich niwelacji.
Nie odpowiadamy za niedogodności, związane z brakiem dostawy prądu lub wody.